Logo KBBA

Naracards Seoul Set

Dec 2, 2018

Anak Tak Makan Sayur? Surya Chlorophyll Boleh Bantu !!


Biasa dah dengar budak-budak selalu elak dari makan sejenis tumbuhan yang bernama sayur kan?.. Zaman sekarang ni dah jadi kebiasaan bila dikaitkan sayur-sayuran ni adalah sejenis makanan yang sangat anti oleh kanak-kanak...

Kenapa??...

Selalu budak, sayur yang dia boleh makan pun lobak merah je kan?.. perasan tak?.. adakah sebab warna dia bukan warna hijau? Sebab tu mereka boleh makan?.. Hehehe..

Ibu bapa jangan ambil remeh isu anak-anak yang tak suka makan sayur-sayuran ni tau.. Bahaya untuk tumbesaran mereka... Khasiat vitamin pada sayur-sayuran tu sangat penting untuk tubuh badan kita... Mujur lah jumpa satu produk ni !!! Yeyy... mak mak tak payah risau lagi lepas ni... Surya Malaysia dah keluarkan produk khas untuk Si Anti Sayur .... Hehehehe....


SURYA CHLOROPHYLL !!!!



Apa tu chlorophyll??.. chlorophyll ni diekstrak dari daun Mulberry..  daun Mulberry ni selalu dikenali sebagai bebas dari racun perosak.. So, daun mulberry ni selamat untuk di makan.. Air ni adalah sejenis air bebas alkali semulajadi yang mana ja sangat sesuai untuk pembersihan dalaman kita secara tak langsung akan membantu kulit jadi lebih cerah dan bebas dari jerawat... Wahh! Bestnyaaa tak pasal-pasal kulit jadi cantik lepas amalkan chlorophyll ni...



Selain khasiat khas untuk mereka yang tak makan sayur-sayuran ni.. ia juga membantu mengurangkan masalah bau badan dan bau mulut.. Surya Chlorophyll salah satu superfood yang kaya dengan multivitamin dan mineral.




Rasa Surya Chlorophyll ni sedap sangat.. Korang kena sorok tau botol chlorophyll ni dari anak-anak sebab kalau tak, nanti dorang teguk kasi habis.. sebab rasa dia memang sedap dan enjoy minum bila sejuk.. Dia ada 2 perisa, dan untuk iza.. lychee yang paling sedap! Selain perisa buah peach.. Ikut lah korang minat yang mana, dua dua sedap! 2 perisa ni senang sangat untuk diminum dan tiada bahan pengawet..



Cara bancuhan mudah sangat, 1 sudu besar sahaja/1 cup botol yang dia sediakan sahaja, then tambah air... Dah sedia untuk diminum.. Boleh je nak minum bila-bila okay?!.. Tak ada masalah, dan boleh diminum dari umur seawal 4 tahun lagi...







Kat mana nak beli Surya Chlorophyll ni?.. Korang boleh cari di Watson yang berhampiran atau pergi sendiri ke instagram/facebook Surya Malaysia..
Dapatkan sekarang!.....



Credit Photo : Google Images, Surya Malaysia instagram 



Salam Sayang,
IZA.NALIA

Follow ig: @iza.nalia
Follow ig : @faiza.vacation
Follow FB : Izanalia Zainal 

2 comments:

Dura Norell said...

Sedap dan mudah nak dibancuh. Anak2 akak pun bancuh sendiri setiap hari. Hihi

acu yuhan said...

Hi menarik content. lets blogwalking and click ads. done follow u, follow me back http://acuyuhan.blogspot.com/ .thanks